كلايمر كلايمر .

كلايمر

kelaymer.irوب سايت كلايمر و اجاره كلايمر

درباره كلايمر,كلايمر چيست؟,جايگزين داربست

كلايمر

اگر بخواهيم به صورت كلي و كوتاه درباره كلايمر توضيح دهيم ميتوان آن را جايگزين داربست هاي سنتي معرفي نمود اگر بخواهيم از مزاياي كلايمر توضيح دهيم از مزاياي كلايمر ميتوان به نصب و راه اندازي سريع و ارزان بودن كلايمر اشاره كرد اگر بخواهيم از امنيت كلايمر توضيح دهيم در مقايسه با داربست ميتوان گفت كاملا بي خطر و موارد امنيتي در آن همه جانبه لحاظ شده است. اگر مشتاق كسب اطلاعات بيشتر درباره كلايمر هستيد بر روي توضيح كلايمر كليك نماييد.

كلايمر چيست و چه كاربردي دارد؟

كلايمر به دستگاه بالابر گفته ميشود كه به منظور استفاده به جاي داربست به كار گرفته ميشود به صورت كلي نماي ساختمانها اگر نياز به تعمير بازسازي نقاشي، نماكاري، اجراي نما, نصب، نظافت نماي ساختمان, و ... داشته باشد ميتوان از دستگاه بالابر كلايمر به صورت خريد كلايمر و اجاره كلايمر استفاده كرد

هزينه كلايمر در مقايسه با داربست

تقريبا خريد داربست از لحاظ اقتصادي براي كارفرما نميتواند صرفه اقتصادي داشته باشد و از روي ديگر نگهداري داربست پس از اتمام پروژه و انتقال ان به انبار تقريبا سخت و در برخي موارد حتي غيرممكن نيز ميشود و همه اين عوامل باعث ميشود كه هزينه استفاده از داربست به طرز چشمگيري بالا برود. از اين رو دستگاه كلايمر مزاياي متعددي به نسبت داربست دارد به طوري كه خريد و نگهداري داربست بسيار آسان مي باشد و همچنين ميتوان دستگاه كلايمر را براي مدت مشخصي براي پروژه اي اجاره كرد و اين موضوع ميتواند هزينه نهايي استفاده از كلايمر را به طرز چشمگيري كاهش دهد در كل استفاده از كلايمر چه خريد كلايمر و يا اجاره كلايمر به نسبت استفاده از داربست بسيار پايين و مقرون به صرفه است و در نهايت هزينه قابل توجهي را در پروزه كاهش ميدهد.

امنيت كلايمر با مقايسه با داربست

با توجه به خطرات بي شماري كه در استفاده از داربست به گوش ميرسد و هر ساله شاهد هستيم كه حادثه هايي از بابت استفاده از داربست رخ ميدهد و براي افرادي كه با داربست سر كار دارند كار سخت و همواره با استرس مي باشد همه ساله شايد از گوشه كنار جهان خطرات استفاده از داربست از طريق رسانه ها و سايتهاي خبري به اشتراك گذاشته ميشود از اين رو مهندسين با طراحي و پياده سازي دستگاه كلايمر اين مشكل را برطرف كردند و تقريبا استفاده از دستگاه كلايمر از لحاظ امنيتي بسيار بالا بوده و تقريبا تا به اين تاريخ فوت ناشي از استفاده كلايمر گزارش نشده است با توجه به قرارگيري فرد در داخل سبد كلايمر پرت شدن به پايين و افتادن به پايين غير ممكن است همچنين براي ايمني بيشتر ترمز اضطراري و سيم بكسل دوم به سبد كلايمر متصل مي باشد كه در صورته كه سيم بكسل اول به درستي عمل نكند و يا پاره شوود كه غير ممكن است سيم بكسل دوم مانع افتادن سبد كلايمر شود. نكته ايمني كه در استفاده از كلايمر وجود دارد بايد خريد كلايمر و اجاره كلايمر را از شركت معتبر انجام دهيد تا بازرسي و كنترل دقيق بر روي نصب و راه اندازي كلايمر مد نظر داشته باشند.

قيمت كلايمر نما و بالابر نما

نماي كلايمر (ساخت كلايمر) به منظور جابجايي دو نفر ، مصالح ساختماني و ابزارها به طور مستقيم به محل كار طراحي شده است تا رنگ آميزي و تزئينات بيروني ساختمانها و بناها تا 150 متر انجام شود

تعليق ساخت و ساز در ساختمانهاي سبد كلايمر با سقف مسطح با استفاده از كنسول. يك - براي كلايمر منفرد ، دو - براي دوبل. دامنه بالابر تحويل نما ممكن است شامل كنسول باشد ، فاصله پرواز سبد كلايمر 0،9 متر 1،5 متر 2/5 متر از ديوارهاي ساختمان را فراهم مي كند كه عملكرد كار را هم در سطوح عمودي مسطح و هم در گوشه هاي پروژكشن فراهم مي كند. ساختمانها يا سازه ها

واحدهاي نگهداري ساختمان مجهز به كلايمر :

كنسول هاي روي سقف ساختمان براي تعليق سبد كلايمر هاي ساختماني؛
دو بيمه گيرنده.
كنترل از راه دور قابل حمل؛
طناب ، كابل

همچنين مي توان از وينچ LEF-500 به طور جداگانه (اصطكاك برقي ، r / n 500 كيلوگرم ، ارتفاع بلند كردن تا 150 متر) ، كنسولهايي با انتشار 0.75 ، 1،5 ، 2،5 متر از ساختمان و ساير لوازم يدكي تهيه كرد قطعات. بنا به درخواست ساختمان سبد كلايمر مشتري مجهز به وزنه بتن مسلح به وزن 50 كيلوگرم يا فلز به وزن 20 كيلوگرم است ، بار آهن با توجه به وزن كم و طول عمر زياد ، از نظر نصب بتن متفاوت است.

كلايمر بالابر نما دستگاه

نماي كلايمر از يك قاب ، ماشين آلات بالابر ، صيد و تجهيزات الكتريكي تشكيل شده است. اسكلت سازه جوش داده شده ساخته شده از لوله ها و گوشه ها در انتهاي مكانيسم هاي تعيين شده آن براي گرفتن و غلتك هاي راهنماي بلند كردن و طناب هاي ايمني. در زير سكوي كارگر عرشه داراي نرده ، مكانيزم بالابر نصب شده ، كه يك وينچ دو درام است. در وينچ پيشرو درنده يك درايو سه چرخ دنده اي ساخت ، كه جزئيات آن در يك حمام روغن بسته كار مي كند. مكانيزم وينچ اصطكاك براي بلند كردن هيچ طناب بالابر را در درام نمي كشد و به دليل اصطكاك روي آنها حركت مي كند. اين سبد كلايمر را مي توان به هر بلندي كه با طول طناب تعيين مي شود ، بالا برد.

مكانيزم Tilt به دو ترمز اتوماتيك - ديسك و ترمز مجهز است. ديسك - ترمز gruzouporny در وينچ درام پيشرو ساخته شده است ، در صورت وجود بار اضافي كار مي كند. ترمز طبل - توقف خودكار ، نصب شده بر روي شافت چرخ دنده هاي سياره اي ، هنگامي كه جريان را در مدار كنترل خاموش مي كنيد ، يك فنر بسته مي شود.

سكوهاي معلق در دو كلايمر و دو طناب ايمني معلق هستند كه قسمتهاي بالايي آن بر روي كنسولهاي نصب شده روي سقف ساختمان ثابت شده است. انتهاي پايين طناب ، موجودي وزن.

هنگام شكستن يا تضعيف طناب ها ، بطور خودكار با گيرنده وصل مي شود و سبد كلايمر بر روي خط ايمني آويزان مي شود. مدار كنترل برقي با بازشو.

در مدار كنترل سوييچ هاي فوقاني بالا و پايين سبد كلايمر هستند. در صورت قطع برق ، سبد كلايمر مجهز به وينچ دستي است.

در داخل ساختمان ساخت و ساز سبد كلايمر بر روي چرخ ها سوار مي شود كه روي قاب نصب شده اند. از جسم به شيء بدون جدا كردن آن توسط كاميون حمل مي شود.

بار ، كيلوگرم 300
حداكثر ارتفاع آسانسور ، متر 150
سرعت بلند كردن ، m / min 5،5
كشش يك وينچ ، kN 5
قدرت موتور ، كيلو وات 0،75
تعداد وينچ ، ا. 2
قطر طناب بالابر ، ميلي متر 8،8
قطر طناب ايمني ، ميلي متر 8،8
اندازه صفحه كار-گهواره (طول ، عرض ، ارتفاع نرده) ، ميلي متر 4000 * 860 * 1200
ابعاد گهواره آسانسور (طول ، عرض ، ارتفاع نرده) ، ميلي متر 4540 * 940 * 1670
نوع وينچ دو درام ، با طناب قرقره اي

محيطي كه با نماي كلايمر قابل اجراست:

درجه حرارت از -40 تا +40 ° C؛

بالاترين ميزان رطوبت نسبي در 25 درجه سانتيگراد از نوع جوي II مطابق با GOST 15150 - 80٪؛

نصب منطقه بادي GOST 1451 - IV؛

سرعت باد در 10 متر ، بيش از 14 متر در ثانيه؛

انفجار - مواد منفجره؛

خطر آتش سوزي - خطر آتش سوزي.

الزامات فني توسط كلايمرهاي نما راضي مي شوند:

سبد كلايمر ساختمان بايد به شكل اسكلت و سكويي انجام شود تا كارگر (كارگران) در آن جاي بگيرد. مساحت كف براي هر سبد كلايمر بايد حداقل 7/0 مترمربع باشد. Paul bassinet نبايد لغزنده باشد.

بايد سبد كلايمر معلق در يك كابل بالابر آويزان شود و يك خط ايمني داشته باشد.

دو سبد كلايمر به حالت تعليق در دو طناب معلق هستند و دو طناب ايمني دارند.

يك سبد كلايمر حلق آويز بايد كمتر از 120 كيلوگرم ، دو معلق - كمتر از 300 كيلوگرم نباشد.

سبد كلايمر هاي ساختماني در اطراف محيط بايد محافظت شود. ارتفاع حصار با مهماني غير كار نبايد از 1200 ميلي متر كمتر باشد ، و از جلوي كار - نه كمتر از 1000 ميلي متر.

درهاي مهد دستگاه در حصار مجاز نيست.

موانع بايد براي بارهاي كمتر از 1300 N براي اتصال كمربندهاي ايمني كارابينها و بستهاي مخصوص ابزار كار طراحي شوند.

ساخت و ساز بايد از سبد كلايمر به كنسول ، نصب شده در بالاي ساختمان (ساخت و ساز) معلق شود. ضريب پايداري كنسولهايي كه مرتباً مرتب شده اند ، نبايد از 2،2 كمتر باشد.

پايداري سبد كلايمر هاي ساختماني در محل كار و با جابجايي بايد با محاسبه بررسي شود. به منظور جلوگيري از مهد هاي ساخته شده ، مي توان آنها را براي پشتيباني از ساخت و ساز نصب كرد.

براي ساختن سبد كلايمر بايد غلتك هايي نصب شوند تا در امتداد زمين حركت كنند.

كپي از اين مطلب تنها در شرايطي مجاز است كه با كلمه كلايمر به اين صفحه لينك دهيد

به تهران سوئيت خوش آمديد!تهران سوئيت در حقيقت يك سامانه هوشمند براي رزرو هتل و همچنين اجاره اقامتگاه بومگردي ، اجاره سوئيت و آپارتمان مبله در تهران و سراسر ايران است. با « تهران سوئيت » شما ميتوانيد به صورت آنلاين در بيش از 200 شهر ايران اقامتگاه ، هتل و سوئيت رزرو كرده و با خيالي آسوده راهي سفر گرديد.
براي كسب اطلاعات بيشتر درباره نحوه رزرو ميتوانيد صفحه راهنماي رزرو را مشاهده نماييد. همچنين براي ارتباط با تيم پشتيباني ميتوانيد از طريق صفحه تماس با ما اقدام فرماييد

تهران مبله اجاره آپارتمان مبله در تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران جاجيگا,ميهمان شو اجاره آپارتمان مبله در تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران املاك باشي,جاكو اجاره آپارتمان مبله در تهران,تهران مبله اجاره آپارتمان مبله در تهران,جامونه اجاره آپارتمان مبله در تهران, اجاره آپارتمان مبله در تهران گل نشين,اجاره آپارتمان مبله در تهران ديوار,نظام مبله اجاره آپارتمان مبله در تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران لوكس مبله.

تهران سوئيت تارنمايي براي اجاره سوئيت، آپارتمان مبله, رزرو هتل و هر نوع اقامتگاه ديگري بوده كه به شما كمك مي كند در مقصد خود جايي براي اسكان رزرو نماييد. به عنوان مثال اگر شما قصد سفر به تهران را داريد، مي توانيد با اجاره سوئيت مبله در تهران يا اجاره آپارتمان مبله در تهران كوتاه مدت و صرف بهترين قيمت، مكاني مناسب براي اسكان ارزان قيمت و چند روزه خود فراهم كنيد. مزيت ديگر اين كه با كرايه سوئيت و اقامتگاه يا همان رزرو و اجاره روزانه خانه در تهران (اجاره روزانه آپارتمان در تهران) و ساير شهرها مي توانيد در هزينه هاي سفر خود براي مسافر تا حد زيادي صرفه جويي كنيد. چرا كه در سايت «تهران سوئيت» با استفاده از ديدگاه هاي كاربران، بهترين منزل مبله يا همان آپارتمان فرنيش شده با وسايل را بصورت شبانه و ارزان قابل رزرو خواهد بود. نكته ديگر آن كه در «تهران سوئيت» اجاره آپارتمان مبله تهران و اجاره سوئيت در تهران تنها با ارائه مدارك شناسايي و محرميت صورت پذيرفته و از اجاره سوئيت تهران براي مواردي برا ميهماني، دورهمي و ... كه با عرف و شرع سازگار نيست معذور مي باشيم.(لطفا اين موارد تماس نگيرند. با تشكر) اجاره سوئيت مبله غرب تهران,اجاره روزانه آپارتمان مبله غرب تهران,اجاره آپارتمان مبله در تهران براي يك ماه + قيمت,اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران,اجاره سوئيت تهران يك شب,اجاره 1 روزه سوئيت تهران,اجاره سوئيت شرق تهران,اجاره آپارتمان مبله شرق تهران,اجاره آپارتمان مبله سعادت آباد تهران,اجاره سوئيت روزانه در سعادت اباد,اجاره سوئيت پونك تهران,اجاره روزانه آپارتمان مبله در پونك,اجاره سوئيت در شهرك غرب,اجاره آپارتمان مبله تهران شهرك غرب,اجاره آپارتمان مبله لوكس در تهران,اجاره روزانه خانه لوكس در تهران


برچسب: اجاره كلايمر، جايگزين داربست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۹:۳۶ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)

سفارش لينك سازي داخلي سايت شما

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۳۰ توسط:ويدا عليپور موضوع: نظرات (0)